İlginç bir hikaye. Yada roman.. bir çok kişi için sıradan bir hayat hikayesi olarak algılanabilir ancak bir çok yerde sıradan bir romandan ayrışıyor.. psikolojik yönü ağır basıyor..
Hikayedeki kahramanların ayrı ayrı fikirlerini anlatması ve her birine bir parça ayırması ilginç olmuş. Beğendim..
Yazarın okuduğum ikinci kitabı, ortalamanın üstünde.. oldukça akıcı..tavsiye ederim..
14 alıntı yorumlar kısmında..#279490831