10/10
·504 syf.··
2025 8. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 16 Mayıs 2025 02:08
Nermin Yıldırım ı bu kitapla tanıdım. İyi ki tanımışım dediğim modern Türk edebiyatı yazarlarından biri oldu. Dili, anlatımı buram buram edebiyat kokuyor. Benzetmeleri çok iyi. Anlattığı hikayeler tanıdık ama hissettirdikleri muazzam. Edebi değerinin başladığı yer tam da burası zaten. Okudukça biri;beni bana anlatıyor gibi hissettim, dünyanın sonuna doğru yolculuğa çıkmış Seher bendim aslında. Fiziki yolculukla içsel yolculuğun harmanlandığı harika bir kitap. Yazarın son kitabı Ev. İlk kitabını da okudum. Unutma Beni Apartmanı. O da çok iyiydi. Kronolojik sıraya uygun olarak tüm kitaplarını okuyacağım.
Alıntı
EvNermin Yıldırım · Everest Yayınları · 20256,9bin okunma
·
115 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.