Axsam saat 11den oxumaga baslayib saat 3de bitirdim. Sona catdiqca gozumun yasi dayanmirdi. Tek bir soz deye bilerem kas butun sevenler qovusa bilse. Valideynler usaqlarinin heyatina qarismaya ve istedikleri insanlarla evlenmelerine razi olsalar.......