Yeşilin Kızı Anne 6
Seri gittikçe ilk kitaplarındaki esintiyi bırakıyor, bu doğru. Eskisi kadar çekici değil bu yüzden sevmemiş olanları anlıyorum. Sıkılmış olanlar çok. Hatta seriyi devam ettirmeyenler de..
Ama her şeye rağmen ben zevk aldım. Yeşilin Kızı Anne bence uzun uzadıya okunacak bir seri değil. Yani şöyle ki.. serideki kitapları araya uzun süre koyacak şekilde okuyabilirsiniz ama bir kitabına başlayınca bence onu birkaç günde bitirmelisiniz. Günlük 20-50 sayfa okuyarak bitecek bir kitap değil. Sıkılmaya çok müsait. Kafanız doluyken bir oturuşta Anne'nin dünyasına girmeniz size o an çok iyi geliyor. Seride heyecan aramayın. Hele ki bu kitabında hiç aramayın. Keyif veriyor mu? Evet. Ama çok mu iyi? Hayır.
Anne'nin çocuklarını okumuş olmayı çok sevdim. Karşılaştıkları diğer zorba karakterlere ve onlarda yaşadıkları hayal kırıklıklarını okumak gayet güzeldi. Anne ve Gilbert sahneleri çok çok az ama yazar böyle tercih etmiş. Son iki kitapta neler düşündürecek bana merak ediyorum. Okumaya devam edenler (ve tabi sıkıldıkları için devam etmekte tereddüt edenler) bence yukarıda söylediğim şekilde hızlıca okuyun.. <3 Eminim bir noktada seveceksiniz...