Kitabı Black Sabbath 'ın son turnesi Back To the Beginning konserlerini izledikten sonra bitirmiştim. 1 hafta önce de Ozzy'nin öldüğünü öğrendik. Her ne kadar bugüne kadar yaşamış olması bile bir mucize olsa da normal bir kayıp değildi bu. Kendine has tarzı, birbirinden efsane albümler, geriye bıraktığı koca bir miras... Televizyon ve medyaya yansıdığından çok daha ağır ve efsanevi bir RockNRoll hayatı yaşadığından kendi yazdığı kitabi okuduktan sonra yüzde yüz şahitlik edebilirsiniz. Bu işe korkak, özgüvensiz ve bir rockstara oranla fazlasıyla sıradan biri olarak başladı. Ama bitirdiği noktada, kendisinin bile anlatırken kulaklarına inanmadığı bir efsane olarak metal müzik dünyasında yerini alacaktı. Hayatına giren bir kadın onu yeniden ayağa kaldıracak ve yazdığı tarihin en büyük mimarlarından biri olacaktı.
Birçok metalhead tarafından metal müziğin mucidi, eşsiz frontman ve bir müzik ekolü... Black Sabbath ile son konserini 'Back to the Beginning' ismiyle haftalar önce vermiş, sanki öleceğini tahmin etmiş gibi hayranlarıyla son kez vedalaşmak istemişti.
Artık aramızda değil. Lemmy, Dio, ile beraber...
Ama müziğiyle her zaman var olmaya devam edecek.
Güle Güle Karanlığın Prensi
youtu.be/l23R13pvTDo?si=...