Kitap ilk başta isim karmaşası yaşatsa da sonradan karakterlere vakıf oldukça kendini açıyor. Bir hukukçu olan yazarın mesleki bilgisini de ortaya koyduğu ceza adalet eşitlik gibi kavramları irdelediğini görüyoruz. Beyaz- afro Amerikalılar değil çatışmayı iyi insan kötü insan temelinde oturtuyor. Her ne kadar bizim kültürümüze uzak görünse de özü insan ve davranışları. Okurken zevk verdi.