·304 syf.····Okunma: 01 Ağustos 2025 00:09 hem akıcıydı hem sıkıcı. okuyunca sabrederseniz güzel güzel gidiyodu ama aynı zamanda gercekten o kadar da iyi ve gizemli gitmiyordu. ama son otuz sayfa cok guzeldi. verilen mesajlar da cok iyiydi. karakterler de fena degildi. yine de herkese onerir miyim sanmam, sekiz dakikayla temmuzun degil agustosun kitabı oldu resmen