Puan vermedi·520 syf.····Okunma: 01 Ağustos 2025 09:51 Tıynıtsız, zındık, münkir gibi yeni hakaret kelimelerini hazneme katan bir kitap oldu. Bu kitabı Orhan Pamuk degil de gercekten o zamanlarda Osmanlı’da yaşayan bir nakkaş yazmış deselerdi inanırdım, o kadar hissettirerek ve gerçekçi anlatılmıştı. Osmanlı’nın farklı bir yönünü görmemi sağladığı ve nakkaşlık mesleği hakkında, Osmanlı’da sanat hakkında bana bir şeyler öğrettiği için sevdiğim bir kitaptı. Edebi olarak çok çok başarılıydı ama bir daha okuyacağım bir kitap değil. Sonunda ailenin Orhan Pamuğun kendi ailesi olduğunu öğrenince bir aydınlanma yaşadım. Ve acaba Orhan Pamuğun atlarla sıkıntısı ne?(Atları çok cinsel betimlemiş)