SADİST – Stephen King
8/10
·344 syf.··
Beğendi
·
2025 88. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 22 Temmuz 2025 23:59
Puanım: 8/10 Bu adam gerçekten “kabus yaratma” işini çok iyi biliyor. Sadist öyle bir kitaptı ki, neredeyse tamamı tek mekânda geçmesine rağmen son sayfasına kadar diken üstünde okudum. Gerilim hissi adeta parmak uçlarımdan beynime aktı. Annie Wilkes, şimdiye kadar okuduğum en rahatsız edici karakterlerden biri olabilir. O “Ben senin en büyük hayranınım” cümlesinin altından öyle bir delilik çıktı ki, bir noktadan sonra gerçek dünyada bile birileri kapımı çalacak sanmaya başladım. Kitabın atmosferi dar, klostrofobik ama Stephen King bunu o kadar ustaca kullanıyor ki, yer yer nefes almak zorlaşıyor. Psikolojik şiddet, bağımlılık, güçsüzlük ve kontrol temaları çok güzel işlenmiş. Bazı sahnelerde gerçekten mideme yumruk yemiş gibi hissettim. Eleştirim ne olur? Bazı bölümler biraz tekrar hissi yarattı. Paul'un içsel monologları bazen uzayabiliyor ama King'in üslubu sayesinde o bile sizi bırakmıyor. Kısaca: Tekinsiz karakterler sevenlere, Klostrofobik gerilim arayanlara, Zihinsel çözülme temalı romanlara ilgisi olanlara şiddetle (!) öneririm.
SadistStephen King · Altın Kitaplar · 20185,7bin okunma
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.