Yıllar önce lise yıllarımda biraz da bilinçsizce ilk okumasını yaptığım bir kitaptı Yıllar içinde bu konuya daha da ilgi duymaya başladım ve son günlerde bu kitabı bir kez daha tüm öğrendiğim şeyler ışığında okumak istedim Kitabın ana fikrini çok beğendim Yazarın kimi önerilerini çok katı bulmakla birlikte Bir defa , kitapta çok güzel bir öngörü hali var Yazar sanki bugünleri gözlemleyerek yazmış gibi Günümüz hayat anlayışının dejenerasyonunun çok iyi bir çıkarsamasını yapmış İdeal toplum fikrini biraz abartılı ve ütopik bulmuş olsam da... Ruh ve bedenin anlatımı da çok güzel seküler devlet eleştirisi de Din ve kültüre yüklenen anlam da ayrıca çok dikkatimi çekti tabii Ama okurken şunu da düşünmeden edemedim doğrusu ; Yazar o zamanlarda bunları yazabilmiş bu kadar katlı olabilmişse bir de bugünün toplumunu sosyal medya absürtlüğünü görse acaba ne derdi Galiba " Batsın bu dünya... " diyebilirdi... Umarım