Buralarda Türk-Kürt ihtilafları çıkmış. Ki böyle kaoslara bayılıyorum. Çok şükür ki omurgalı bir davranış olarak bizim konumumuz her daim bellidir. Kim bana daha çok para verirse ondan yanayım. Hatta geçtim Türkünü Kürdünü daha fazla paraya Japonları bile destekleyebilirim. Elhamdülillah, bugün de duruşumuzdan taviz vermedik.
İnsan ve Duygular
·1 alıntı·
3.877 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Babaanne iç sesi: Valla kafa kaldırmıyor çocuklar, yapman guzum.
Allahın funny bi kulu
Gönderi Sahibi
Valla anam babam benim rahmetlik hocam derdi ki: "Sömürüldükten sonra Kürt olmuşsun Türk olmuşsun ne olmuş?" Aynı o misal kafir dünya bizim içimizden geçmiş bizim de derdimiz bu kalmış. Ne diyelim, herkes bokunda sinek öldürmeye devam etsin. Allah bizlere de akıl fikir versin. Türkülere benden Kürt böreği. Kürtlere benden Türk kahvesi. Ulan o değilde ne kadarda birleştirici açıklama yaptım. 😌
Diyorsun ki paranın esiri değil köpeği olurum.
Allahın funny bi kulu
Gönderi Sahibi
Aslan parçası ne kadarda iyi anlamışsın mevzuyu. 😏
Tam bir jönktürk duruşu :)
Allahın funny bi kulu
Gönderi Sahibi
Adam gibi adamlıkta bugün diye okudum. 😂😂😂