·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ağustos 2025 17:12 Kalp ısıtan bir kitap… her şey bu kadar kolay mı diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum. Evet hepimizin pes ettiği,mola verdiği, yorulduğu, bıktığı şeyler durumlar ve insanlar olabiliyor. Onları düzeltmek bir kitapla mı başlıyor emin değilim. Kendime içime yöneldikçe bencilleşiyorum aslında. Gözümüzün önünde olan ama bizim görmediğimiz ya da değerlendirmediğimiz yolları gösteriyor bir nevi. Onları seçersek nasıl bir hayatımız olabilir diye.
Başka bir bakış açısıyla bakmayı gösteriyor kitap. Ya bakamıyorsak, ya bize bu bakış açısını gösterecek bir kütüphanecimiz yoksa…