Sun Tzu'nun 'Savaşmadan kazanmak en iyisidir' felsefesini benimsedim. Artık tartışmalarda 'Tamam, sen haklısın!' deyip içimden onu yeniyorum.
Zaferin en tatlısı, rakibinizin zafer kazandığını sanmasıdır!
Ha bi de 'Düşman zayıfsa saldır, güçlüyse kaç!' E vallahi bunu da arkadaşım uyguluyor hem de trafikte!"
Günlük hayata uyarlanmış taktik!