1 ve 2 kitabı çok ama çok beğenmiştim O yüzden de 3 kitap çıktığında hemen aldım ve başladım ama maalesef beklentimi hiç ama hiç karşılamadı Evet ilk başlarda biraz güzeldi ama sonlarına ve ortalarına geldiğimizde artık akmadı yani o yüzden açıkçası beğenemedim ve İşin garip tarafı bir Wattpad kitabında böyle garip kelimelerin olması gayriihtiyari hezeyan esefle galiba birkaç tane daha vardı Ama onların not etmemişim daha önce çok görmediğim rastlamadığım kelimelerdi açıkçası O yüzden çok şaşırdım