·102 syf.····Okunma: 29 Temmuz 2025 23:13 Bana göre türk toplumunun ahlaki sorunlarına değinen bir kitap. Kadını değersizleştiren her yönüyle ataerkil toplumun hikayesi. Romanı okursanız romanın size gösterdiği gözlüğü çıkarın ve objektif bakın bu hikayede suç kimde? Kitabı okurken çok kez sıkıldığım kısımlar oldu. Durum betimlemesinin bu kadar fazla olması sıkıcı geldi. Anlatmak istenilenler güzel fakat anlatım pek ilgi çekici değil.