İlk defa bir dosto romanını beğenemedim sanırım ya da okurken kafam başka yerlerdeydi belki.
Kahramanımız aleksey ivanoviç rus asıllı bi generalin çocuklarına öğretmenlik yapar, kumar bağımlısıdır ve zamanla generalin üvey kızına aşık olur, böyle bakıldığında hikayeden bi albeni bi heyecan bekliyorsunuz lakin ben onu asla bulamadım belki yıllar sonra tekrar okursam o zaman farklı bir bağımız olur kumarbazla