Spoiler içerir !!!
9/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2025 25. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 03 Ağustos 2025 22:32
Kitabı çok beğendim. Okurken gerçekten olayları ben de yaşadım. O duygular, olaylar... Bir de olayları bilince yapılan ve yaşanan şeyler daha sinir bozucu oluyor. Gizlenen, gösterilmeyen, hisstettirilmeyen sevginin zerre değeri, kıymeti yok gözümde. Bu duvar da beni çok seviyor olabilir, bilemem... ( Turgut Uyar ) Bu söz bu kitapla çok uyumlu gerçekten. Ölen ölmüş, kalan kalmış, bu saatten sonra ister yalvar yakar feryat et, ister meyhanelerde gönül eğlendir. İşte bazı insanlar da onlara gösterilmeyen sevginin kölesi oluyor yıllarca maalesef ki. İnsanoğlu zaten hep böyle değil midir; yanımda olana değer vermez, uzakta olan her zaman kıymetlidir. Ali Bey'in annesini dinlemesi ve Mahpeyker'in o davranışlarından sonra böyle şeyler yapacağını düşünmesi gerekirdi. Kitap güzel de hikayesi çok acı.(Tam bir türk klasiği olarak)
Edebiyat
İntibahNamık Kemal · Beyaz Balina Yayınları · 200549,2bin okunma
·
45 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.