Puan vermedi·459 syf.····Okunma: 04 Ağustos 2025 00:30 İlk kitabı bitirip ara verdikten sonra 2.kitaba başlamıştım. Tek kelimeyle harikaydı. Çevremden sıkıcı yorumlar alsamda ben beğendim. Bu kitapta ince memedi biraz daha köşesine çekilmiş zihnindekilerle boğuşurken görüyoruz. O dönemin ağalık sistemi, biri gşse diğerinin illaki geleceği, haksız kazanç ve toprak elde etme çalışmaları. İldeki vali, kaymakam ve savcının güçlünün yanında olup zayıf olanı ezmesi her şey en ince ayrıntısına kadar işlenmiş. Okunması gereken bir kitap. Nacizane tavsiyem üst üste okumamanız...