Kitap bize "iyisi ölüm var" dedirtti. Ölümün zamanının bilinmeside yada Ölümün olmaması İnsan hayatının her yönünü etkiliyor. Bir insana şu zaman öleceksin denilse sizce tüm işlerini o güne kadar halledebilir mi yoksa o zaman gelene kadar psikolojisini mahvetmekle mi kalır?