Sanal alemi insan organlarına benzetirsek beyinden çok bağırsağa benziyor. İnsanlar her türlü cehaletlerini, kabalıklarını, ahmakliklarını, hadsizliklerini, rezilliklerini burada sergiliyorlar. Burada kendini gizleme, istediğine laf sokma, iftira atma serbestiyeti var.
Sayfa 306·Kitabı okudu
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.