Favorim olmasa da güzeldi
8/10
·464 syf.··
2025 4. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Ağustos 2025 10:32
Konusuna girmeyeceğim sadece kitabı okurken hissettiklerimden bahsedeceğim. Bence bu kitap okuduğum diğer fantastiklerin yanında sönük kaldı. Güzel bir kurgusu var ama olaylar yavaş ilerledi. Başrol erkek bir türlü ortaya çıkamadı bir süre sadece adını okudum. Yine de son 200 sayfasında yok yok. Oralar MUH-TE-ŞEM-Dİ!! O sayfalar su gibi aktı bu da o sönüklüğü nezdimde biraz toparladı Büyük ters köşeler vardı ama karakterler o ters köşeye beklediğim tepkiyi vermedi. En azından YKS den dolayı kitap okuma alışkanlığımı kaybedip girdiğim reading slumptan beni çıkardı. +18 olmayan fantastik bir kitap arıyorsanız sevebilirsiniz. Genelde 2 kitaplık serilerde 1. kitabı daha çok severim ama bunda 2. kitabın daha iyi olacağını hissediyorum artık macera başladı. çözümlenmesi gereken pek çok şey var okuyup göreceğim
Edebiyat
KorunmuşKayLynn Flanders · Martı Yayınları · 2022223 okunma
·
97 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.