·368 syf.····Okunma: 05 Ağustos 2025 18:13 Zweig in kalemi üslupu tartışılmaz özellikle satranç tam bir baş yapıtdır,bu roman da en az onun kadar akıcı akılda kalıcı...evet hani derler ya yağ gibi akıyor işte böyle bir roman ...Zweig in kalemini sevenler zaten okumuştur okumayanlarda muhakkak okusunlar derim çünkü tam bir baş yapıt bu roman ...9/10