“Bunu özellikle belirtmem gerektiğini hissediyorum: Kitap son derece etkileyici ve sürükleyiciydi. Ahmet Ümit, yine ustalığını konuşturmuş ve beni bir kez daha şaşırtmadı. Okurken sık sık kendi kendime sordum: Bir cinayet bu kadar kusursuz ve incelikle nasıl kurgulanabilir? Kurgunun derinliği, karakterlerin psikolojik çözümlemeleri ve olayların akışı tek kelimeyle muhteşemdi.
Ancak bir eleştiri yapmam gerekirse, final bölümü sanki biraz aceleye getirilmiş gibiydi. Can’ın ölümünün ardından gelişen olayların çok hızlı geçildiğini düşündüm. Bu kadar özenle örülmüş bir hikâyenin sonu biraz daha derinleştirilebilirdi.
Yine de kesinlikle herkese tavsiye edebileceğim bir kitap. Polisiye sevenler için tam bir başucu eseri.”