·303 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ağustos 2025 04:06 Kitabın akıcılığı, kurgusu ve merak uyandırıcı olması yönüyle çok beğendim. İçerdiği betimlemeler, benzetmeler ve ana karakterin yaşadığı duygu karmaşasının okura yansıması ile kendimi olayın içinde , kitabın akışında bulduğumu söyleyebilirim. Son dönem eseri olması Günümüz sosyal medya kavramını da oldukça konu almış durumda. Kısacası okunmasını tavsiye edebilirim.