·176 syf.····Okunma: 06 Ağustos 2025 08:58 Yolculuk yaparken veya ufak tatillerde dergi okumayı seviyorum. Böyle bir yolculuk öncesinde aldığım keyifle ve merakla okuduğum süreli bir yayın, bende yeni tanıştım ki atmışbeşinci sayısıymış.
İçinde eleştirler, söyleşiler, öyküler ve denemelerin olduğu bir yayın. İsminden dolayı daha çok öykülerin olacağını düşündüm ve yolculuk öykü her zaman daha iyidir diyerek aldım. Öykü sayısı daha fazla olabilirdi. İsmini göz önüne alırsak öykü sayısı yetersiz geldi bana, belkide benim öyküyü, deneme söyleşi ve eleştiriden daha çok sevdiğimden. Tatilde ve yolculukta keyifli vakit geçirmek için ideal bir yayın.