Puan vermedi·125 syf.····Okunma: 06 Ağustos 2025 14:27 Çok güzel bir kurgu ve anlatım.Kadınlar ve erkekler üzerinde empati anlayışını güçlendiren bir kitap.Beni en çok kitabın kapanışı etkiledi.O kadar alışmısız ki bitirim Leyla gibi tiplemelerin yapacaklarına;
açıkçası en son bir cinayet işleneceğini düşündüm .Ama işte klasik bir son olmadı bu beni çok mutlu etti .Bir hayat erkeği olan Apo’nun elinden tutan bitirim Leyla ve eski eşini ,oglunu yaptıklarından dolayı canı ile cezalandırmayan onları özgürleştlren bitirim Leyla teşekkürler…Leyla’dan çok psikopatça bir hareket beklerken asıl olması gerekeni yazan Orhan Kemal sana da teşekkür ederiz …