7/10
·72 syf.··
2018 5. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 12 Mart 2018 17:37
Birisine,hiçbir zaman okumayacağı bir mektup yazsaniz,ona neler söylerdiniz? Neler itiraf eder ya da anlatirdiniz. En sevdiğiniz kişiye ya da en sindiremediğinize? Yazmak...Yazmak bir tanışma yolculuğudur. Önce başkalarıyla,sonra kendinle. Uzadıkça uzar,tanıştıkça tanışırsın... Onun yüzünden zannettiğin bir çok şey belki de senin yüzündendir... Kimsenin okumayacağını bilsek,yine de dürüst olabilir miydik? Yani kendimize. Yazmak bazen korkutur... Yazmak,belki de en içsel yolculuktur.. Duygu detoksudur belkide.. Yazmadan bilemeyeceğiz...
Anket
Babaya MektupFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202254,1bin okunma
·
38 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.