·144 syf.····Okunma: 07 Ağustos 2025 16:18 "Sarıyaz"," Bangır Bangır Ferdi Çalıyor Evde" den sonra okuduğum üçüncü kitabı "Kara Yarısı" yazarın sade ve akıcı dili bu kitabında da hakim. Hikâyelerinde imgeleme yapmadan ne demek istiyorsa açık açık demiş.
Birçok yazarın yazacak konu bulamayınca ya da yayınevlerine mavi boncuk dağıtmak için yaptığı gibi "80 dönemi " mağdur sol edebiyatına sığınmış yazar bu kitabında. Bu dönemler biteli yaklaşık yarım asır oldu. Artık sevgili yazarlarımız ve yayınevleri birçok okuyucunun hele gençlerin sağ sol çatışması umrunda değil. Siz de artık bu "80 Dönemi" edebiyatından uzaklaşsanız fena olmaz. Ayrıca sağ sol mu kaldı günümüzde. Kim sağcı kim solcu kimin eli kimin cebinde belli değil. Biz okumaya değer, okuyunca zevk alacağımız kitaplar görmek istiyoruz raflarda. Kimsenin siyasi ideolojisini satır aralarına gömerek empoze etmesine ihtiyacımız yok.