dr.ubeydullah
@summani
Takip Et
İki tane önemli sınavım var; gram çalışma hevesim yok. Namaz sonrası dua ederseniz çok sevinirim. Gece namazına kalkanlar, sizden özellikle bekliyorum; lütfen :) 🤲🏻
19 beğeni
·
1 alıntı
·
1.068 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Artemis...
Allah muvaffak kılsın hocam🤲
2
dr.ubeydullah
Gönderi Sahibi
Çok teşekkür ederim hocam, Allah razı olsun 🤲🏻
1
Gizle
dr.ubeydullah
Gönderi Sahibi
Ben de size çikolata alırım..