İki tane önemli sınavım var; gram çalışma hevesim yok. Namaz sonrası dua ederseniz çok sevinirim. Gece namazına kalkanlar, sizden özellikle bekliyorum; lütfen :) 🤲🏻
·1 alıntı·
1.068 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Allah muvaffak kılsın hocam🤲
dr.ubeydullah
Gönderi Sahibi
Çok teşekkür ederim hocam, Allah razı olsun 🤲🏻
dr.ubeydullah
Gönderi Sahibi
Ben de size çikolata alırım..