Hastalığın ana karaktere yavaş yavaş nasıl işlediğini ve İvan İlyiç’in hastalık karşısındaki çaresizliğini ve eriyip gitmesini çok güzel bir şekilde betimleyen bir kitap.Normal Rus romanları gibi fazlaca betimleme olmadığını ve bu yüzden sıkmayan bir kitap olduğunu düşünüyorum.Beğendiğim kitaplardan biri.Rus edebiyatı sevenlere tavsiye ederim Zeynep Kasapoğluİvan İlyiç'in ÖlümüLev Tolstoy