·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ağustos 2025 16:32 Sonunda bitirdim bir sürü kişisi olan bu eseri. Dizi, film izliyor olsak isim bilmesen bile kişilerin yüzü aklında kaldığı için çok oyuncu, karakter olması sıkıntı olmuyor ama kitaplarda çok karakterli şekilde olunca hangi karakter kimdi ne yapıyordu kimin neyiydi insan karıştırıyor bu kitap da onlardan birisi. Kitap ağır bir kitap insan sıkılıyor sarmıyor bazı yerlerde maalesef. Kitabın içeriği ise ikiz doğan iki prensten birisi olan Lois kral olurken diğer prens philippe ise sürgün hayatı yaşamaktadır ve kendisinin de prens olduğunu bilmemektedir. Bunu öğrenen Aramis bu sürgün prensini tahta çıkarmaya çalışır ancak iş beklediği gibi gitmez kral ne kadar kendi keyfine göre iş yapıp insanları birbirine düşürse de insanların saçma sapan gururları ve saçma sapan sadakatleri onları mutsuz edip sürgüne yollasa da krala ihanet etmezler tabi sonunda en büyük ihaneti kendileri görürler. Kitap bence bu kadar sadakatin zararlı olduğunu anlatmaya çalışmış ki kralı tanrı ile eş değer eden bir kafa var ki iğrenç… neyse beğendim ama ağırdı kitap. Ağır olmasının en büyük sebebi de 20 tane karakter vardı herhalde içerisinde.