Bu kitabı okuduktan sonra Mustafa inan'ı neden daha önca tanımadığımı düşündüm ve bu denli değerli bir insanın isminin bile duyulmaması ve hayatı boyunca uğruna çalıştığı ve alamadığı ödülü öldükten sonra alması beni çok üzdü.
daha uzun süre yaşasaydı ülkemize çok güzel katkıları olurdu eminim.
Kitabı bitirdikten sonra açıkçası ülkemizde daha nice Mehmet inanlar vardır ama isimlerini bile bilmiyoruzdur diye bir düşündüm, umarım herkes hak ettiği yere sahip olur ve gelecekte böyle insanların değerini daha iyi en azından daha erken anlayabiliriz.