·129 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ağustos 2025 00:53 20 mektupluk bir ayrılık hikayesi… Çok keyif alarak -pardon üzülerek yani- okudum. Yazarın kıvrak zekasına hayran kaldım. Kitabı bitirince birilerinden ayrılasım geldi
Hep yaşadığımız veya düşündüğümüz ayrılık sorunlarının adının konulup tarifinin yapılması eşsiz bir tecrübe oldu. Çağdaş Türk Edebiyatı yazarlarını okumayı hep sevmişimdir. Aylin Balboa’nın başka kitaplarını da okumak farz oldu.
Her biten ilişkiye böyle bir ayrılık yolculuğu dilerim.
“Ben bu yolun sonunda kendime çıktığım için çok mutluyum. Zor bir yolculuktu ama doğrusu değdi.”