Buzdan Kıvılcım (Spoiler olmadığı düşüncesindeyim)
9/10
·384 syf.··
2025 9. kitabı
Merhabalar, kitabı okuyunca yazmak istedim çünkü beklediğim seviyenin çok daha üstündeydi. Öncelikle kitapta klişeler evet var ama bence ona rağmen iyi düşünülmüş ve güzel yazılmıştı. Sevmediğim karakterler elbette oldu ama geneline bayıldım. İklim nedensizce favori karakterimdi. Belki de düşünce yapılarımızın benzemesinden kaynaklıdır İklim'in bir kısmında kendimi buldum. Ayrıca okurken fark edenler mutlaka vardır, Adora İklim'in düşüncelerine veya hikayenin bazı köşelerine günümüzden ufak eleştiriler, yorumlar, olaylar ve kendi bakış açısını yerleştirmiş. Bu sebeple kitabı daha çok sevdim. Sonat'ın babası ile bahsedilirken yapılan ufak "adalet" eleştirisi olsun yada kitap köşesini kıvıran Karza olsun minik yorumlar içeriyordu. Bir de yazmak istediğim başka bir konu, okuyan kitleydi. Kitabı maalesef ki fiziksel okuma şansım olmadı bu sebeple dijital platform üzerinden okudum ve okurken açıp yorumlara bakma hatasına düştüm. Kitapta düşmandan aşka okuyoruz ve bu dinamik üzerine yazılmış kitaplardan genelde beş aşama olur. Başlangıç enerjisi, gergin etkileşimler, köprü kurulması, değişim süreci ve yeni enerji. Bu sıralamada özellikle ilk iki kısımda smut okumak çok mantıksız çünkü onlar DÜŞMANLAR! Fakat şunu gördüm ki insanlar ne karakter gelişimine ne de olayların akışına önem veriyor. Başlangıç kısımlarında bile olayı cinselliğe yoranlar, ağızlarından çıkan her lafın altında farklı anlamlar arayanlar, her bölüm smut bekleyenler ve daha niceleri. Yanlış anlaşılmasın smuta ve sevenlere karşı bir nefretim yok, okumak isteyen kişilerin kendi tercihi ve gayet nırmal sadece her kitapta smut aramak çok saçma geliyor. Bu kitapta smut yoktu ve bence bu karakterlere smut olmazdı çünkü İklim ve Karza birbirlerine "seni seviyorum" demekte bile çok zorlandılar. Yanlış anlaşılma olmasın bu yorumlarım kendi fikirlerim ve yaptığım eleştiriler kitaba değil kitleye. Eğer okuyacaksınız yorumları dikkate almamanızı öneririm. Özellikle eğer uzun süredir kitap okumakta zorluk çekiyorsanız veya bu sıcaklarda canınız hızlı okunan bit kitap okumak istiyorsa çok güzel bir seçenek olabilir. Okurken nedensizce çok heyecanlandığımı söylemek isterim, kitap okuma kesinlikle değdi. Merak edenler çok uzun süre dayanmayın alın okuyun. Uzun lafın kısası bence güzeldi ayrıca karakter gelişimi ve olay örgüsü de gayet mantıklı ve okuması keyifliydi. Umarım okuma şansı bulursunuz, eğer buraya kadar okuduysanız ya fazla boş vaktiniz vardır ya da hiç yoktur, iki türlüde yorumlarımı dinleyenlere teşekkür ediyorum. Bayssss *yılan emojisi* (;・∀・) Adora Yağmur Buzdan Kıvılcım Adora Yağmur
Buzdan KıvılcımAdora Yağmur · İndigo Kitap · 20241,477 okunma
·
87 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.