·448 syf.····Okunma: 09 Ağustos 2025 17:27 Puan vermede çok kararsız kaldım.Dört de verebilirdim ama anlatım tarzında bi ilerleme yoktu, karakter gelişimi bi tık iyiydi.Ama saçma bulduğum yine bir sürü şey vardı.Özellikle bi bilgi var ki yok artık dedim.Bu kadarı da fazla tesadüf.Yüzde bir bi ihtimal bile diyemezsiniz yani.Yine de kabul ediyim son elli sayfayı sinirden ve gerilmekten nasıl okudum bilemiyorum.Gecenin bilmem kaçıydı ve bitirmeden uyuyamadım.Alaz’ın yaptığı tercihi mantığım kabül edebiliyor ama duygusal tarafım nasıl yaparsın bunu diye bağırıyor.Ne düşüneceğimi nasıl sindireceğimi ben de bilemiyorum.Yankı ile aynı ikilemi paylaşıyorum.Ama sanırım Ötanazi Okulundaki Drew’i daha çok sevmiştim.Okuyanlar o karakterin böyle bir durumda hangi tercihi yapacağını çok iyi bilir.Annesiyle yüzleştiği sahne de çok iyiydi.Üçücü kitaptan mantıklı bi kurgu beklemiyorum ama umarım daha iyidir.