6/10
·168 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
Sadeleşme üzerine iki Türk'ün gayet sade bir dille yazılmış olan söyleşi tadında bir kitabı . Diğerlerine nazaran çok öz bir kitap o yüzden yolda iş aralarında okunabilir. Bir günde bitti. Ama uygulaması sürüyor hala :))) Hayatında kalabalıklardan arınmak istiyorsan küçük başlangıçlarla da olsa yola çıkmalısın. Özüne dönmek için sadeleşmelisin. Büyüklerimizin tabiriyle " Dünya elinde olmalı Kalbinde değil." Ufak bir rehber niteliğinde olan bu kitap yeme içmeden tutunda insani ilişkilerde bile size hoş fikirler sunuyor. Bazı kısımları Benim İnancımla uyusmasada analiz edildiğinde faydalanılabilir bir kitap. Rabbim hepimizi hidayetine erdirsin ve daim kılsın. Hayırlı Sabahlar :')
İlişkiler
SadeEge Erim · Okuyan Us Yayınları · 2021819 okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.