8/10
·256 syf.··
Beğendi
·
2025 20. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 10 Ağustos 2025 00:39
kadın-erkek, ebeveynlik ilişkileri üzerine çok hoş bir kitap. keyifle okudum. ailemle ve çevremle olan ilişkilerimi irdeledim, analiz ettim. bence güzel bir deneyimdi. okuması da kolay, günlük dille birisi size yüz yüze anlatıyormuş gibi. çok keyifliydi.
Bu İlişkiyi KonuşmalıyızGülcan Özer · Kronik Kitap · 2025830 okunma
·
57 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.