·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ağustos 2025 00:39 kadın-erkek, ebeveynlik ilişkileri üzerine çok hoş bir kitap. keyifle okudum. ailemle ve çevremle olan ilişkilerimi irdeledim, analiz ettim. bence güzel bir deneyimdi. okuması da kolay, günlük dille birisi size yüz yüze anlatıyormuş gibi. çok keyifliydi.