Puan vermedi·283 syf.····Okunma: 03 Ağustos 2025 02:38 Matt Haig’in İnsanlar kitabını okurken sanki hem dünyaya ilk kez gelmiş hem de yıllardır burada yaşayan biri gibi hissettim. Uzaydan gelen bir varlığın gözünden insanları izlemek, bizim en sıradan sandığımız şeylerin ne kadar garip, komik ve bazen de anlamlı olduğunu fark ettiriyor. Dilini çok sevdim; hem akıcı hem de düşündürücü. Yer yer kahkaha attım, yer yer boğazım düğümlendi. Özellikle hayatın küçük anlarına değer vermek, sevdiklerimize sarılmak ve kusurlarımızla barışmak üzerine verdiği mesajlar çok içime işledi. Bence hem eğlenceli hem de insana “yaşam” üzerine yeniden düşündüren çok özel bir kitap.