Puan vermedi·190 syf.····Okunma: 11 Ağustos 2025 00:07 Bu kitap öyle bir eser ki, yüzeysel okursan her şey havada kalır. “Ne oldu ki şimdi?” diye başa dönersin; sonunda da “Hiçbir şey anlamadım” deyip kenara atarsın.
Ama biraz daha derin bakınca görürsün ki bu hikaye;
Gizemlerin ve bilinmezliğin,
Bir insanı kazanmak için inatla çabalamanın,
Daha değerini bile anlamadan elindekini kaybetmenin,
En zor anda ve tüm baskılara rağmen verdiğin sözü tutmanın,
Kaybettikten sonra kabullenememenin,
Geri döneceğine dair umudun,
Sessizce yas tutmanın,
Ve sonunda, buz gibi gerçekleri kabullenişin hikayesi....
Bu kavurucu yaz günlerinde içinizi soğutacak bir okuma sizi bekliyor.
Keyifli okumalar.