·74 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2025 00:00 “Sembolik yönü ağır basan bir kitap. Okurken sayfaları ilerledikçe Gregor Samsa’nın ta kendisine dönüşüyorsunuz. Kitap okura bir rahatsızlık hissi veriyor. Samsa’yı anladıkça ve içselleştirdikçe ruhunuzda bir bulantı hissediyorsunuz. Dönüştükçe evin reisi tarafından dışlanma, küçümseme ve yok sayılma müthiş korkunç bir yalnızlık hissini bıçak gibi saplıyor kalbinize.”