Yaşamak, insanın hayata tutunma gücünü, kayıplar karşısında bile var olma direncini anlatan sarsıcı bir hikâye. Acının içinde umudu, umudun içinde ise hayatın tüm ağırlığını bulabileceğimiz bir eser.
Kitabı okurken Figui’i yaşadım diyebilirim ruh haliniz kötüyse daha da kötü yapabilir sizi, en azından beni öyle yaptı…
Yaşamak