8/10
·152 syf.··
2025 38. kitabı
Rahatsız edici bir kitaptı. Bazı bölümlerde üzüldüm Melek'e, bazı bölümlerde midem bulandı, bazı bölümlerde -özellikle Faik'in bölümde- o kadar sinirlendim ki anlatamam. Sinirlenmediğim tek şey Melek'in kendini savunmayışı olabilir. Çünkü karşısında oturup ona sertçe bakan başyargıcın ona ne derse desin inanmayacağını ve ön yargısını kıramayacağını çok iyi biliyor, susuyor. Kurtulup gitmek istiyor, daha fazla yaşamak istemiyor bu çirkin yerde, susuyor. Elimden bırakamadım, bir günde bitirdim. Herkese öneririm, özellikle rahatsız edici kitaplar okumayı sevenlere. Ayrıca kitabın yasaklanmasına karşı Pınar Kür'ün yaptığı savunma... Hem sonuna kadar haklı hem de fazlasıyla ikonik.
Asılacak KadınPınar Kür · Can Yayınları · 202611,8bin okunma
·
50 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.