Uyandıran AşkNermin Bezmen in, okuduğum ilk eseriydi. Kitap serbest ölçü ile yazılmış manzum bir şiir kitabı. Şiirleri okurken kısa kısa öyküler okuyor hissine kapılıyorsunuz. Yazarın dili gayet açık ve yalındı. Lodosa karışmak şiiri nazım Hikmet’in
“ sen yanmazsan ben yanmazsam, nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa”
Şiirini çağrıştırırdı bana. İçerik olarak aynı olmasa bile kullanılan teknik aynıydı. Kitapta beni en çok etkileyen şiir ise kuşkusuz “kuma” oldu.
Keyifli okumalar dilerim!