·356 syf.····Okunma: 11 Ağustos 2025 23:24 Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen kurguladığı evren çok güzeldi. Bir sürü ırk var biraz karışık gelebilir hepinize çünkü ben de karıştırdım. Io karakterine ve ablası Ava ile olan bağına bayıldım. İkisi çok tatlıydı. Ama Thais’i pek sevemedim yani kardeşlerden en itici gelen oydu. Io kitaptaki bütün olayları zekiliğiyle çözdü ve beni baya bir şoka uğrattı bulduğu sonucu asla beklemiyordum. O kadar çok şüphelinin arasından öyle beklenilmeyecek birisi çıktı ki ters köşe oluyorsunuz. Tayflar beni çok korkuttu bu arada dedim Io’ya kesin zarar verecekler sürekli adalet dağıtacağız diye dolanıyorlardı, tipleri de çok korkunçtu. Io ve Edei ile arasındaki bağda çok güzeldi, aralarında yavaş gelişen aşk o kadar tatlıydı ki eridimm. 2. Kitapta daha çok onları okumak istiyorum, ve yine bir şeyler araştırsınlar. Çünkü bir araya geldiklerinde harikalar yarattılar hem esprileriyle beni güldürdüler. Bir de kız kardeşlerinin arasının düzelmesini istiyorum okurken üzüldüm özellikle Ava’ya aralarında en tatlısı oydu başına gelenleri hak etmedi. Rosa’yı çok sevdim bir ara ihanet edecekmiş gibi hissettim ama asla öyle olmadı neyse ki, onun gücü de bence çok iyiydi bayıldım insanları istediği zaman uyutabiliyordu. Io ile daha çok sahneleri olsun. Kitap bu senenin favorilerine girdi. Yazar cidden çok iyi bir kitap yazmış, evreni temellendirmiş her şeyi açıklamış çok hoşuma gitti. Kitaba her şeyi yedirmiş azıcık aşk, aile bağları, arkadaşlık ve benim sevdiğim unsurlardan birisi olan gizem. Bayılıyorum ya gerçekten sizde okuyun o yüzden.