·500 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ağustos 2025 23:16 Çam şato serisinin ikinci kitabıydı. İlk kitapta ucundan büyülerin önü açılmıştı zaten. Bu kitapta baya içerisine girdik. Celeane’nin ana karakter olup düz bir insan olacağından şüpheliydim zaten. Şüphelerimde de yanılmadım. İlk kitaptaki hissiyatlarım halen devam ediyor. Ne Dorian’a ne de Chaol’a ısınamıyorum. Bakalım devamında neler olacak onlar arasında merak ediyorum. Belki üçüncü kitapta onları görmeyiz de emin olamadım. Celeane başka bir şehire geçiyor çünkü. İlk kitabı bi tık daha çok sevdiğimi düşündüğüm için 8/10 olarak değerlendirdim ama yine de çok sevdiğim bir devam kitabı oldu.