·75 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ağustos 2025 12:51 Bir nefeste okuduğum bir kitaptı. Dönem kitaplarını seviyorum. Kafesli evler, birbirlerine uzaktan kur yapan sevgililer, yere kasten düşürülen mektuplar, evdeki hizmetçiler vs vs... Her şey çok güzel betimlemişti. Konuya gelince çılgın bir aşık kadını anlatıyor. Biliyorsunuz dönem kitaplarında aşk daha çok erkeklerin gözünden anlatılırdı, bu kitapta kadının nasıl acı çektiği anlatılıyor . Çok başarılı tavsiye edilir.