·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ocak 2018 00:00 Muhteşem bir kitap. İstenip emek verildiğinde nelerin başarılabileceğini delilleriyle gösteren (delilli çünkü fin eğitim modelini duymayan yoktur muhtemelen) başucu niteliğinde kitap. Atatürk boşuna müfredata konulmasını emretmemiş. Mutlaka okuyun bu kitabı okuduğunuzda hem üzülecek hem de aydınlanacaksınız.