Geç kalınmış bir okuma diye üzüntü ile okuduğum, yazılıştaki sakinliği,istikrar ve okuyucuyu kendine bağlama kısmını taktir etsem de beni yer yer yaralayan bir kitap…
Her karakter için ayrı üzülüp yer yer isyan ettim
Toplumda her dönem ezen ve ezilen insanlar ayrımı varmış
Kötü insan 1960 yılında da kötüymüş 2025 yılında da kötü…
Muhakkak okunmalı