·352 syf.····Okunma: 13 Ağustos 2025 20:10 Aşırı eğlenceliydi. Başta birinci teyze, ikinci teyze, dördüncü teyze ve dil değiştirmelerine vs alışamadım ama akıcılıkta hiçbir sorun yoktu. Tam bir yaz kitabıydı. Gelin ve baş nedime arasındaki muhabbet dahil her şeyi kolayca tahmin ettim (zaten yazar gizlemek için uğraşmamış) ama bu kitabın eğlencesinden hiçbir şey kaybettirmedi. Sonlara doğru fazla olay olduğunu ve işlerin çok karmaşıklaştığını düşündüm. Biraz da sıkıldım her şey üst üste gelince. Ama her şeyin yapboz parçaları gibi birbirine bağlanması hoştu. Meddy'nin Nathan'ı kaybetmek için her şeyi yaptığı kısımlarda kadına aşırı sinir oldum çünkü Nathan... Hayatımda ikinci kez bir kitap karakterine aşık oldum. ♡