Puan vermedi·552 syf.····Okunma: 14 Ağustos 2025 00:59 Tam anlamıyla “ben buradayım” diyen bir kitap. Gazâlî’ye cevap verirken hem sakin hem de keskin bir üslup kullanıyor. Okurken, karşısındaki fikirleri parça parça ele alıp mantıkla çürütmesine şahit oldum. Konular ağır olsa da, arada sanki tartışmanın içinde sen de oturmuş dinliyormuşsun gibi hissettiriyor. Yani sadece bir felsefe metni değil, aynı zamanda aklın nasıl sabırla ve netlikle savunulabileceğinin güzel bir örneği.